środa, 9 marca 2016

Dwie strony sezonu.


Każdy rozpoczynający się sezon rowerowy (chodź dla niektórych nigdy się nie kończy) niesie za sobą wiele radości, nowych doświadczeń i mile spędzonych chwil na dwóch kołach. Należy jednak pamiętać, że każdy medal ma dwie strony i kiedy my rozpoczynamy sezon rekreacji, inni z zimowego snu budzą się ku zarobkowi.
Nie mam na myśli sklepów rowerowych a chytrych złodziejaszków którzy tylko czyhają na chwilę nieuwagi z naszej strony, dlatego trzeba pamiętać aby zabezpieczać się na jak najwięcej możliwych sposobów. Jeśli jednak wszystkie zawiodły, jednym z naszych sprzymierzeńców jest jak największy rozgłos, dlatego też umieściłem nową zakładkę - "Skradzione", jeśli stracisz swój rower napisz mi maila z informacjami a ja umieszczę to na blogu.

Jakie informacje mogą być pomocne:

- możliwie najaktualniejsze zdjęcie roweru
- opis sytuacji: gdzie, kiedy, o której, w jakich okolicznościach itp., im więcej szczegółów tym lepiej.
- opis roweru: znaki szczególne, części, kolorystyka (nie wszystko widać na zdjęciach)
- kontakt do siebie

Cóż, mam nadzieję, że ten dział będzie świecił pustkami a coś więcej na temat bezpieczeństwa i zapobiegania już w tym tygodniu. Bądźcie czujni!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz